man fyller ju bara 18 en gång.

okej. nu ska jag vara EXTREMT cheesy, jag ber om ursäkt. men jag måste.
för några veckor sedan fyllde min vän paula 18 år! och ja ja ja, jag vet att jag är sen. men bättre sent än aldrig, inte sant?

i alla fall, paula är en av mina allra bästa vänner. och jag tycker om henne så hemskt mycket. det känns som om det var igår vi lärde känna varandra. men hallå, då gick jag i sjuan och hon i åttan. det var rätt länge sedan. jag minns att jag frågade hur det var att få betyg, och att vi satt på gräsmattan och pratade om tokio hotel.

paula är också den enda vännen jag kan vara skitlöjlig med (vi har världens bästa humor!!) ena sekunden och ha ""djupa samtal"" om liv och död med i andra sekunden. vi brukar gå på kyrkogårdar, loppisar, se på 'suite life on deck', äta grillpanna, köpa böcker tillsammans och bada bastu hela dagarna.

paula du är bästbästbäst, GRATTIS! (igen, men det här är ju ett ordentligt grattis i alla fall. puss.)

Kommentarer
Postat av: Paula

Ååååå TACK FINATSE SÖTASTE OCH SNYGGATSE ERIKA ! :)))) <3

2011-05-31 @ 22:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0