jag skulle kunna göra listan hur lång som helst!

saknar finland fruktansvärt mycket.
vill dit och äta GOTT godis, sitta i en bil/en buss 6 timmar upp från åbo, bada bastu hela dagen med paula, slåss mot jättemyggorna, dricka te med kusinerna och farmor och farfar på kvällen innan vi går och lägger oss, umgås med människor som är som jag, träffa mina bästa bästa bästa kusiner, hoppa studsmatta i regnet, åka och bada mitt i natten, gå på bio på en biograf med två salonger, svara på frågor som "nämen, är du sigges flicka? vad stor du har blivit!" med en nick och ett leende för jag har ingen aning om vem det är som frågar, plocka jordgubbar med farfar och farmor, vara ute vid mormor och morfars villa (min favoritplats på hela jorden), bada i havet, och ÄTA PÅ KORV GÖRANS (viktigast av allt).

alltså det känns som att jag blir ett barn igen så fort jag kommer dit. snart snart snart.

Kommentarer
Postat av: Athena

Vad fint det låter!

2011-05-16 @ 14:20:11
URL: http://athenas.blogg.se/
Postat av: rgergrdg

Låter najz! Jag har alltid velat åka till Jyväskylä.

2011-05-16 @ 21:36:13
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0