världens onödigaste inlägg.

min just fyllda 15-åriga kusin är så himla naiv och oskyldig att jag inte kan hjälpa att undra hur det kan vara så stor skillnad på var man bor. hon bor högt, högt uppe i norge i en by med lite över hundra invånare.
hon ser en människa med tatueringar och säger "oj... vilken konstig typ." medan jag inte ens höjer på ögonbrynen, klart jag inte gör det liksom. vad är det för konstigt med tatueringar?
jag är hennes bästa vän och vi träffas en gång per år. det bor ingen i hennes ålder där.
jag tycker så hemskt, hemskt synd om henne. jag älskar ju storstäder av hela mitt hjärta och kan inte för allt i världen förstå hur man kan bo på ett sådant där ställe.

Kommentarer
Postat av: Athena

Oj :O

2011-01-27 @ 21:16:18
URL: http://athenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0