when i say 'shotgun' you say 'wedding'.

(Alltså, ingen gillar ju såna här egentligen. Men det struntar jag i.)
Dagens humör: Lagom, mittemellan, sådär som det ska vara här i Sverige.
Dagens borde:
Eh, plugga.
Dagens frisyr:
Uppsatt. 
Dagens klädsel:
Jeans, t-shirt, converse. (yaaaay.....)
Dagens planer:
Dagen är ju rätt slut nu, men jag ska fly från verkligheten ett tag till, tumblr here i come~
Dagens vill ha:
ATT ALL TIME LOW ELLER YOU ME AT SIX KOMMER HIT IGEN. fyfan.
Dagens längtan:
Lovet.
Dagens fundering:
Det jag alltid funderar på. Vad är meningen med någonting över huvud taget? (Sen blir jag alltid arg på mig själv för att jag tänker på sånt.)
Dagens beroende:
Musik. Tumblr.
Dagens tråkigaste:
Att det är Söndag.
Dagens roligaste:
Eeehhh. Min bror.
Dagens låt:
Time to dance - Panic! At the disco (saknar 2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0