what if i wanted to break?

Efter att jag såg det på Linas blogg, så kom jag på att.. Fan ingenting (INGET) kan beskriva min kärlek till den här låten. Den betyder mycket för mig. Jag vill bara slita av mig håret, gråta av lycka, rädda världen, hoppa upp och ner, springa till andra sidan vår planet, ge mitt hjärta till Jared som har skrivit låten. Åh.
Särskilt när han sjunger 'Look in my eyes, you're killing me, killing me. All i wanted was you.' Då vill jag bara dö på fläcken. Hela låten bara känns, i varenda en av cellerna i min kropp.

Kommentarer
Postat av: Elvira

när jag gick första året i gymnasiet fullkomligt älskade jag den låten och videon. så som du skriver i detta inlägg var precis så jag kände när jag lyssnade på den.

2010-10-11 @ 16:37:47
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Daniel

Diggar med, bra låt!!

2010-10-11 @ 20:31:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0