think of me what you want. but before you do - don't.

till alla jag känner irl - nej jag mår inte särskilt bra (men jag är också medveten om att jag skulle kunna må mycket, mycket sämre). och nej jag har inte sagt något för att jag inte är bekväm med att berätta sånt här. det känns så smutsigt och äckligt och påtagligt så fort jag pratar om det.
och jag tycker inte synd om mig själv, tror ni att jag vill må såhär? jag skulle inte önska det här på någon.
jag försöker må bra, jag försöker att gå till skolan, jag försöker gå upp ur sängen på morgonen, men bara JAG vet hur mycket JAG klarar av och hur mycket JAG orkar. jag vet inte mycket. men jag vet det.
och det skulle betyda så mycket om ni ändå kunde försöka förstå vad det är att ha något som äter upp en inifrån.
för det hjälper ingenting när ni säger åt mig att 'skärpa mig' och att komma till skolan. ni vet ingenting om det här förrän ni har känt det själva. ingen av er har rätt att döma mig. så som jag inte heller har rätt att döma någon annan. särskilt ingen som mår sämre än mig.
ok. tack.
(jag bryr mig fan inte om vem som läser det här nu heller. orkar inte bry mig heller. OCH NEJ JAG ATTENTIONWHORAR MIG INTE. har hållt det här inne så länge nu att jag inte orkar. bryr mig inte. ok.)


och innan ni säger något, vet ni hur länge jag satt och funderade på om jag verkligen skulle publicera detta?
("think of me what you want. but before you do - don't.")

och nej jag vill inte att ni ska tycka synd om mig, men jag vill att ni försöker förstå. tack.

Kommentarer
Postat av: Erika II aka aszhire aka traumerin aka moineau

Nu är det mitt pubertetstonårsdeprimerade jag som talar; livet suger. Speciellt nu (under de s.k tonåren). Fast vi borde väl egentligen ha the time of our lifes nu, men alla har inte den turen. Men jag tror det blir värt det ändå, allt det fina (som skyms av det dåliga) är så värt att vänta på. Tror jag. Det blir bättre.



(Jag är sjuk och uttråkad MEN jag förstår hur du känner)

2010-12-14 @ 18:09:36
URL: http://traumerin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0