dom kommer kliva på dig igen.

titta, en lista.
var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?
New York.

vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?
jag vet inte riktigt. någon rik, och någon snygg. och en bra människa förstås. fast det skulle ju vara intressant att få vara en helt hjärtlös människa också. för att prova på liksom.

vilken egenskap önskar du att du besatt?
mod.

i vilken färg är ditt drömhus målat i?
jag vill bo i lägenhet.

vilket namn är det vackraste du vet?
det finns så himla många vackra namn ju. men jag tycker hemskt mycket om Olivia (ja men tänk er ett barn, flicka obviously, med gyllenbrun hy och tjockt, svart, lockigt hår och stora bruna ögon. Olivia.) och Stella (kanske för att det låter som en sån där alldeles galen liten flicka med fräknar, blont hår och glugg.)

vilket är det bästa ordet som finns?
... jag tänker inte så mycket på sådant.

vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?
lära mig saker när jag är ung. den hårda vägen. så att jag kan bli gammal och vis.

vilken saga är din absoluta favorit?
saga? jag vet inte. älskade dock törnrosa när jag var liten.

om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?
pasta.

om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?
svart.

om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
bring it on. har ju redan sett den 20 (+) gånger, så några gånger till skadar väl inte. den är ju fortfarande lika bra.

om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?
lycka. om det gick alltså.

vilket språk är det vackraste du vet?
åh, italienska och franska. ryska fascinerar mig också.

vilken årstid tycker du allra bäst om?
sensommaren. värmen är bäst, och att vattnet är bad-vänligt, förstås.

Kommentarer
Postat av: agnes

ang. näst sista frågan: kuzmin är ryss! gift er!

2010-12-01 @ 19:10:02
Postat av: erika

agnes: nää men när ska du ge dig, aldrig :(:(:(:(:(:(:(:(:(

2010-12-01 @ 19:12:23
URL: http://percepteur.blogg.se/
Postat av: agnes

nähe skyll dig själv. det är en hyvens pojk det!

2010-12-03 @ 22:01:49
Postat av: Jesperana

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2012-01-25 @ 11:20:55
URL: http://jesperana.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0