det finns ingen nostalgi.

idag har jag,
målat mina naglar svarta. det är skevt och fult och över hela fingrarna, men det ger jag blanka fan i. dom är svarta. och åh det känns som om jag aldrig ska måla dom någon annan färg.
röntgat mitt huvud. ja, mer spännande än så var det inte. tråkigt.
börjat se på glee. alltså haha jag skrattar ÅT det, men aaah, jag blir så glad. kan inte låta bli.
köpt spotify premium. ÄNTLIGEN!!! jag älskar det redan. vi får det nog fint tillsammans, vi.

idag har jag inte,
tagit ansvar (det har jag förövrigt inte gjort på ett bra tag). för det är hemskt utmattande och tråkigt. så jag lyssnar på och jag och föraktar allt som livet är en liten stund till (repliken är förövrigt skamlöst stulen från samma album, kulT).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0