[ingen rubrik är värdig nog]

för tre timmar sedan var jag lyckligast i världen. nu är jag inte lycklig längre (post-concert depression, anyone?). för all lycka tar ju slut någon gång. eller hur?
nu har jag det bevisat - håkan ÄR världens bästa, han ÄR världens finaste och han ÄR världen charmigaste man. och hurricane gilbert är nog det vackraste jag någonsin hört live. (fast tårarna slutade inte rinna under Nu kan du få mig så lätt, för det kändes som om mitt hjärta krossades, men som om håkan hindrade mig från att delas i två.) och att höra ett fullsatt hovet sjunga med i alla låttexter, det var det finaste.
och åh. ord räcker faktiskt inte till. så läs inte mitt svammel.

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag ryser... det låter så vackert Erika! <3

2010-11-14 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0