jag gör vad jag kan, drömmer mig bort.

jag tror inte att någon fattar hur jävla ont det gör när jag får hem språkrese-broschyrer på posten. jag vill ju bara bort härifrån, NU. eller när jag ser bilder på new york, london, paris, vilken jävla stad som helst.
(jag ska göra nånting, jag ska slå er med häpnad, gå över en gräns, jag ska bryta mig ut)
kent är alltid fruktansvärt bra och just nu ännu bättre. kan inte ens drömma längre, det gör för ont för det kommer ju aldrig hända.
osammahängande och bajs. bryr mig inte, hela jag är osammanhängande och bajs just nu.

Kommentarer
Postat av: agnes

du får följa med mig till sundsvall nästa gång jag åker dit! bättre än london, LÄTT! :)):):))))

2011-01-10 @ 00:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0