Hah. Jag är uttråkad.

Ja. Mina favoritfilmer då.
Black Swan. Alltså, den är ju ny men jag har hunnit se den tre gånger på några månader bara. Så himla, himla bra.


Girl, Interrupted. Den här såg jag också första gången nyligen, några veckor sedan bara, har hunnit se den 4 gånger på de här veckorna. Ojdå. Fruktansvärt bra film.


Grease. Alltså, HUR kan man inte tycka om den här filmen? 


Amelie från Montmartre. Samma sak här ju. Världens finaste film.

Stolthet och fördom. Visst det är ju inte världens mest spännande film. Men åh så vacker.

Pirates of the Caribbean: At world's end. Somliga säger ju att första filmen är bäst, somliga säger att andra filmen är bäst. Men nej, jag står fast vid att den tredje bannemej är den bästa. För detta är en av de bästa scenerna någonsin.


Bring it on. Har älskat den sedan första gången jag såg den 2003, och kommer aldrig att sluta. Kan allt by heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0