får jag gratulera? du är livrädd med stil.

Svara på frågorna med att använda låtar av bara EN artist, försök att inte använda samma låt flera gånger. 
Välj din artist: Kent

Är du man eller kvinna?: Ingenting.
Beskriv dig själv: Klåparen.
Hur känns det nu: Ett tidsfördriv att dö för.
Beskriv platsen där du är just nu: Sverige.
Om du kunde gå vart som helst, vart skulle du gå:
Berlin.
Din bästa vän är: Vi mot världen.
Favorit färg: Svarta linjer.
Hurdant väder är det?: Halka.
Favorit tid på dygnet: 10 minuter (för mig själv)
Om ditt liv skulle vara en TV-serie, vad skulle den heta?: Vy från ett luftslott.
Vad är livet för dig: Vals för satan (din vän pessimisten)
Några problem?: Ensamheten.
Förväntar av framtiden: Team building
Skulle se framemot: Sömnen.
Är rädd för: 400 slag.
Mitt bästa råd: Ingen kommer att tro dig.
Om jag bytte mitt namn, skulle det vara: Visslaren.
Dagens tankar: Skisser för sommaren.
Hur vill jag dö: Vid din sida.
Min motto:
Våga vara rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0