det är långt mellan flen och paris, men nära en 30års-kris.

Det enda jag kan tänka på just nu är resor (resor, resor, resor) och varje gång jag ser ett flygplan får jag lust att slita håret av mig. Jag är fast här, i fucking jävla Stockholm. Men missförstå mig inte, jag älskar Stockholm.
Men fan vad jag blir rastlös av att inte resa. Har inte rest på riktigt (Finland räknas inte) sedan påsklovet. Alldeles, alldeles för länge sedan alltså.
Så mamma och jag funderar på att resa bort i några dagar på höstlovet. Berlin eller Edinburgh, vad tycker ni? (MAMMA VÄGRAR ÅKA TILL LONDON OCH JAG HATAR HENNE LITE FÖR DET!)

Kommentarer
Postat av: alinde

EDINBURGH ÄR HELT FANTASTISKT JAG VILL ME <3

2010-10-07 @ 15:26:35
URL: http://trocaderos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0