krossa mig då, jag är inte gjord av sten.

jag är inte alls säker på att jag ens vill ha något sådant här äckligt på min blogg. men jag måste, för det väcker så extremt starka känslor hos mig. jag vet inte ens hur jag ska uttrycka mig. jag blir så arg, så fruktansvärt jävla arg.
men så himla ledsen samtidigt, att vissa barn faktiskt har det såhär, och att vissa har det värre. jag blir så ledsen.
det här klippet får mig att må illa, för vissa människor förtjänar verkligen inget gott här i världen.

Kommentarer
Postat av: Paula

ERIKA!! varför lägger du upp sånt där, fy fan jag klarade inte av att se hela.. jag klara inte av sånt där, så jävla äckligt! fy fan!

2010-11-29 @ 20:18:50
Postat av: Emelie

Fyfan vilken hemsk jävla kärring!! Fattar inte att det finns såna människor!!

2010-11-29 @ 22:04:22
Postat av: Hugokristina

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-03-13 @ 13:27:53
URL: http://hugokristina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0